The Only for me - Kapitel 35

Harry kom och satte sig bredvid mig.

- Ska du var kvar och sen konserten eller ses vid hos mig sen ikväll?
- Jag tänkte kolla på konserten, det kan man ju inte missa, sa jag och kysste Harry
- "People going all the way, yeah, all the way", sa Lou tyst och gick ut

Harry log mot mig. Hans leende var så underbart vackert. Han lade sig emellan mina ben i soffan. Jag började röra i hans hår som han älskade.



Det var dags för lunch. Jag och deras livvakt gick till Subway för att köpa mat. Det skulle bli galet om killarna själv gick jag köpte.

Konserten börjar
Jag var bakom scenen och hörde killarna sjunga sina låtar, dom var så himla duktiga. Jag var så stolt över alla, speciellt Harry. Man hörde skrik hela tiden, av alla tjejer. Efter dom 5 fösta låtarna gick killarna för att byta om. det tog ungefär runt 2 minuter för att byta om helt och sen gå in på scen igen. Sista uppträdandet var bäst tyckte jag "I Want". Konserten var slut, alla tjejer slutade skrika och började gå utåt. Klockan var runt 23.00. Harry kom och kramade mig, han var ganska svettig. Han torkade av sin panna mot mig.

- Usssh, sa jag
- Det är bara lite svett, sa Harry och skrattade
- Ja, just därför, sa jag och torkade bort svetten med Harrys tröja som han hade på sig
- Så vad tyckte du, var vi bra? frågade Niall
- Ja, ni är helt underbara, ni har fina röster allihopa, sa jag och kramade alla
- Tack, sa killarna i kör.
- Ska vi dra hem till mig nu? frågade Harry
- Ha så himla kul, sa Niall
- Ta det försiktigt, sa Zayn
- Harry du måste skydda dig, sa Lou och klappade Harry på axeln
- Snälla killar.... sa jag och kollade på Lou och Niall

Harry packade sina saker och tog mig i handen och började gå ut. När vi kom ut var det mycket folk fortfarande.
Vi sprang ut till bilen och körde hemåt, det var jätte många som sprang efter bilen. Det vibrerar i min ficka, det var min mobil. Jag tog upp mobilen och svarade.

- Hej Emily, vad har du på hjärtat? frågade jag
- I kväll när du är ensam med Harry så kan du säga att du har mens. För han kan ju inte säga eller göra nått då, sa Emily
- Tack, så mycket, Harry och jag sitter i bilen, sa jag
- Jaha, du kan tacka mig i morgon, ring sen, viskade Emily och lade på

Det var ganska tyst i bilen, jag tror Harry var trött efter allt. När vi kom fram till huset var det ganska kallt och mörkt. Vi tände och satte på värmen. Harry gick in i duschen för att duscha. Jag gjorde några goda mackor till han. Han kom ut till köket med en handduk virad runt midjan. Han började pussa mig på nacken. Han tod sin hand på min midja.

- Harry jag kan inte ikväll, sa jag tyst

Harry hörde inte. Han fortsatte och tog upp sin hand mot min hals. Han började kyssa mig mjukt. Han tog mig till hans sovrum. Han lade mig ner på sängen.

- Harry jag kan inte ikväll, sa jag
- Varför inte, det var länge sen, sa Harry
- Jag har tyvärr mens, jag är ledsen, sa jag och satte mig vid kanten av sängen

Harry satte sig upp bredvid mig.

- Förlåt, jag visste inte, sa Harry och tog min hand
- Det är ingen fara hur ska du veta, sa jag och kollade ner

Jag är inte alls bra på att ljuga, inte mot Harry i alla fall. Jag kramade om Harry och gick tillbaka till köket. Jag tog smörgåsarna och ställde dom på tvbordet. Harry kom och satte på en Bambi. Det var den första film vi kolla på tillsammans. Han hämtade filtar som han virade runt mig och han. Vi lade oss bredvid varandra i soffan. Jag hade saknat att mysa med Harry. Han är så himla mysig att mysa med. Jag lade mig på Harrys bröst och kolla upp på han och han gav mig en puss på munnen. Jag höll om han medan vi kollade på filmen. Jag började gråta av filmen. Harry älskade att trösta mig för han visste att han kunde få mig glad igen. Men det här gången var det svårare. Jag började tänka på allt jag har gjort mot han som jag inte hade berättat. Jag försökte inte tänka på de med det var svårt att låta bli. Jag ligger och myser med min pojkvän medan det står min killkompis namn på handleden.

Jag kunde inte säga det till Harry, han skulle bara bli besviken att jag inte kan göra någontong rätt när han inte är i närheten, det var inte mening att det skulle bli så. Jag gillar inte Nate vi är bara vänner och inge mer. När filmen var slut så gick vi in till sovrummet, jag tog av mig så jag bara hade trosor och min tröja på mig. Vi lade oss i sängen och bara myste. Efter en timme så somnade jag i Harrys famn.

Nästa morgon
Klockan var runt 09.00. Idag var det Fredag. Ikväll var det killarnas sista konsert i London senare skulle dom åka i natt till Irland. Jag fick frukost serverad på sängen. Harry skulle gå ungefär vid 11.00. Så vi hade 2 timmar att spendera med varandra innan han åker igen. När jag hade ätit klart så gick jag för att duscha. Jag låste dörren så att inte Harry kommer in. När jag hade duschat klart så går jag ut till vardagsrummet. Där Harry satt. Jag satte mig bredvid Harry och pussade han på kinden.

- Hur går det på college? frågade Harry och tog min hand
- Det går bara bra, jag har varit sjuk nu från skolan ett tag med jag ska gå imorgon, jaghar börjat påett extra jobb för en modetidning, sa jag
- Vad roligt för dig, vad heter tidningen? frågade Harry
- Den heter..ModeUK, sa jag
- När får man se dig i den då? frågade Harry och blinkade med ögat
- På måndag faktiskt, sa jag
- Vad bra, men den där fetsen du gick på var det kul? frågade Harry
- Ja helt okej, sa jag
- Vilka var du där med? frågade Harry
- Nate och Alice, varför frågar du så mycket? sa jag till Harry
- Vi pratar aldrig om saker om dig, sa Harry argt
- Eller så pratar vi aldrig om Nate, Harry snälla, vi är bara vänner, sa jag argt
- Får jag inte fråga om det heller? sa Harry
- Jo, men du är avundsjuk, sa jag
- Nej det är jag inte jag vill bara veta vad du gör när jag är borta, sa Harry och ställde sig upp
- Du litar inte på mig, eller hur? sa jag och fick tårar i ögonen
- Nää, men förra gången du var med han så gick det ju så bra, sa Harry
- Harry jag skulle aldrig vara otrogen mot dig, jag har övergett min familj för att vara med dig så mycket som det går, sa jag och sprang ut med tårar som rann ner från mina kinder

Jag öppnade dörren och sprang ner för trappan, då ser jag Lou. Jag sprang rakt fram till Lou och kramade honom hårt. Jag började gråta.

- Vad har hänt sötnos? frågade Lou
- Harry, sa jag
- Har du berättat? frågade Lou
- Nej och det kommer jag inte göra heller, sa jag och stod och kramade Lou fortfarande
- Ta det lugnt, du behöver inte berättat det där nu du ska berätta? sa Lou
- Jo, men jag kan inte, han kommer sluta älska mig då, sa jag
- Nej, det kommer inte hända, han tycker om dig vad som än händer, jag känner han, sa Lou och tog handen och strök den mot min rygg.
- Lou, kan du hälsa från mig till Harry att jag älskar honom, sa jag och kollade i Louis ögon
- Ska du inte träffa han något mer? frågade Lou
- Nej, det är bäst om jag bara går nu, vi ses om 2 veckor, sa jag och gav Lou en puss på kinden
- Okej, ska hälsa honom det, vi tänker på dig, sa Lou och började gå mot dörren

Jag hoppade in i bilen och körde till Starbucks för att bara ta en kaffe, senare körde jag hemåt. När jag skulle gå in i huset så ser jag Harry står utanför med en bukett rosa rosor i handen. Jag gick ut ur bilen och gick fram till Harry som stod på trappan.

- Det var inte meningen det jag sa, jag är bara orolig, sa Harry med ett leende
- Det är lugnt, min känslor går lite upp och ner just nu, sa jag och log
- Du vet att jag älskar dig och du är en underbar flickvän, sa Harry och räckte fram blommorna.
- Tack, och du är en underbar pojkvän, sa jag och kysste honom
- Du betyder mycket för mig, jag vill bara skydda dig, me det är svårt när jag är så långt bort, sa Harry och kollade mig i ögonen

Harry skulle börja gå till killarna för att träna inför ikväll.

- Vi syns om 2 veckor, sa jag och kramade Harry
- Dom veckorna kommer gå fort, sen syns vi igen, sa Harry och kysste mig
- Kommer sakna dig ändå, sa jag
- Jag kommer sakna dig med, sa Harry och släppte taget om mig

Jag stod fortfarande på trappan med blommorna i handen och vinkade till honom.
Lördag
Jag skulle vara vid Kevin klockan 11.00 och klockan var 10.00. Jag fick bråttom. Jag satte på mig mina kläder och inge smink som han sa. Jag sa hej då till tjejerna och gick till bilen. Jag åkte hiss upp till Kevins kontor.
- Jag är här nu , sa jag till Kevin
- Strålande kom du ska gå och klä på dig dina kläder som du ska plåtas med, sa Kevin
Vi gick till ett rum där dom hade massa med nya kläder. Det var ett stort rum. Det var jätte många tjejer som kom och skulle fixa mig. Jag skulle ta kort för sommaren, det som kommer bli trendigt. Jag fick ta på mig en lila korsett med hödmidjade jeansshorts. Jag fick ha utsläppt hår, dom gjorde stora lockar i håret. Sedan tog dom på mig ett par klackskor som var mörkblåa. Jag fick ställe mig framför kameran och posera. Jag var jätte nervös innan jag gick fram. Efter ett tag var det jätteroligt.

- Prova ta upp handen så att du rör ditt hår, sa Kevin bakom kameran

Jag gjorde det han sa och poserade.

- Mycket bra, vacker bild, du är en naturbegåvning, sa Kevin
- Tack, sa jag och gick för att kolla på bilderna.
- Underbara bilder, sa Kevin

Senare gick jag för att prova en ytterligare outfit. Jag tog kort med ungefär 8 stycken olika. Klockan var runt 16.00. Vi började bli klara. Jag packade ihop mina saker och tackade alla.

- Kan du komma på måndag vid 10.00? frågade Kevin
- Men...- Inga men, kan du eller inte? frågade Kevin
- Ja, jag kan, sa jag
- Bra, för vi vill göra en interjuv med dig till nästa tidning som kommer ut på onsdag. Tidningarna kommer varje måndag, onsdag och fredag, sa Kevin
- Då ses vi vid 10.00, sa jag och tryckte på hissknappen.

Måndag
Jag sprang upp och ut genom dörren och hämtade posten som jag hade fått. Jag tog tidningen och visade för tjejerna. Fanny bläddrade i tidningen och efter ett tag så stanna hon upp.

- Kommer den här tidningen säljas i hela Storbritannien? frågade Fanny
- Ja, och alla kommer se hur snygg jag är, sa jag glatt
- Jo du är snygg och så, men din tatuering på handleden syns tydligt, sa Fanny och gav mig tidningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0