The Only for me - Kapitel 36

- Kan du komma på måndag vid 10.00? frågade Kevin
- Men...- Inga men, kan du eller inte? frågade Kevin
- Ja, jag kan, sa jag
- Bra, för vi vill göra en interjuv med dig till nästa tidning som kommer ut på onsdag. Tidningarna kommer varje måndag, onsdag och fredag, sa Kevin
- Då ses vi vid 10.00, sa jag och tryckte på hissknappen.

Måndag
Jag sprang upp och ut genom dörren och hämtade posten som jag hade fått. Jag tog tidningen och visade för tjejerna. Fanny bläddrade i tidningen och efter ett tag så stanna hon upp.

- Kommer den här tidningen säljas i hela Storbritannien? frågade Fanny
- Ja, och alla kommer se hur snygg jag är, sa jag glatt
- Jo du är snygg och så, men din tatuering på handleden syns tydligt, sa Fanny och gav mig tidningen



- VA? juste fan, jag glömde bort det totalt, Harry kommer...jag vet inte vad ska jag göra? sa jag och fick panik
- Ta det lugnt, han kanske inte tänker på det, sa Matilda
- Han kommer se det direkt, jag kan säga att dom gjorde en fejk, sa jag
- Ja, det skulle kunna funka, sa Emily
- Men sen när han kommer hem kommer den vara borta, sa jag och satte mig i soffan
- Det blir ju jättebra, sa Matilda
Jag satte på tv och försökte lugna ner mig själv. Vi pratade om vad vi skulle göra dom två veckorna innan killarna skulle komma hem. Senare vibrerade min mobil.

- Du var ju hur snygg som helst i tidningen, längtar att umgås med den snygga tjejen igen, sa Harry gulligt
- Tack så mycket, sa jag
- Saknar dig redan, sa Harry
- Saknar dig också, men jag måste gå nu, sa jag
- Okej, hörs senare, älskar dig, sa Harry och lade på

Vi tjejer planerade sen våra veckor tillsammans och tiden gick fortare och fortare för varje dag som gick. Jag hade det bra i skolan, och jag fick plåta flera gånger. När jag skulle senare ta bort min tatuering med laser så stannade tiden. Det kändes som det i alla fall. Det gjorde fruktansvärt ont och det var mycket smärtsamt. De sa att det skulle vara ganska rött i några dagar bara, men jag tror jag över lever det, tatuering i borta åtminstone. Jag har pratat 2 gånger senast vi pratade. Han verkade väldigt utmattat, men glad på samma gång. Det är jobbigt att resa runt och göra konserter. Fast jag tror Harry njuter av det, med sina fyra bästa kompisar.
Om ungefär 1 vecka skulle killarna komma hem, vi skulle göra en överraskning fest åt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0