The Only for me - Kapitel 37

- Du var ju hur snygg som helst i tidningen, längtar att umgås med den snygga tjejen igen, sa Harry gulligt
- Tack så mycket, sa jag
- Saknar dig redan, sa Harry
- Saknar dig också, men jag måste gå nu, sa jag
- Okej, hörs senare, älskar dig, sa Harry och lade på

Vi tjejer planerade sen våra veckor tillsammans och tiden gick fortare och fortare för varje dag som gick. Jag hade det bra i skolan, och jag fick plåta flera gånger. När jag skulle senare ta bort min tatuering med laser så stannade tiden. Det kändes som det i alla fall. Det gjorde fruktansvärt ont och det var mycket smärtsamt. De sa att det skulle vara ganska rött i några dagar bara, men jag tror jag över lever det, tatuering i borta åtminstone. Jag har pratat 2 gånger senast vi pratade. Han verkade väldigt utmattat, men glad på samma gång. Det är jobbigt att resa runt och göra konserter. Fast jag tror Harry njuter av det, med sina fyra bästa kompisar.
Om ungefär 1 vecka skulle killarna komma hem, vi skulle göra en överraskning fest åt dom.< ;/em>



1 vecka senare
Jag och tjejerna gick över till kilarna för att fixa tills dom skulle komma hem. Vi tände upp och värmde huset så att det inte skulle vara så mörkt och kallt. Vi skulle överraska dom. Vi blåste upp ballonger så att hela taket var fullt med ballonger och vi hade bakat kakor och en stor födelsetårta till Harry. Jag hade köpt en present till Harry, men eftersom att han kan köpa vad som helst, så köpte jag en Ralf Floren shorta som var randig rosa/blå. Killarna skulle komma när som helst. Vi hade inte fixat till oss så speciellt. Killarna var nog trötta efter deras turné. Efter ett tag hörde jag nyckeln sättas i nyckelhålet.

- Hej Killar! sa jag och kramade
- Hej Chlo, vi har saknat dig, sa killarna
- Vart är Niall? frågade jag
- Han kommer snart, sa Zayn
- ÖVERRASKNING! skrek Matilda, Fanny och Emily
- AH, vill ni skrämma livet av mig, jag kunde ha fått en hjärtattack?! skrev Lou med sin ljusa röst och lade handen på bröstet
- Förlåt Lou, sa Emily
- Jag har saknat dig Fanny, sa Zayn och tog Fannys hand
- Jag har saknat dig med, förlåt för...
- Det är lugnt...jag gick för fort fram, sa Zayn
- Har ni druckigt? frågade Emily
- Ja lite, sa Harry
- Kom igen Harry, du behöver inte ljuga så fort du kommer hem, sa Lou
- Okej, vi har druckit, sa Harry
- Men Harry, sa jag och kramade om honom
- När kommer Niall? frågade Emily
- Emily, det är en grej du måste veta, det är så......

Lou blev avbruten av att Niall som kom in från bussen. Niall höll en tjej runt axeln.

- Emily? vad gör ni här? ni skulle väll komma nästa vecka? frågade Niall
- Jo, men det blev ändrade planer, för vi ville överraska er men du förstörde den nyss, sa Emily och blev tyst
- Hej jag heter Emma, du ska veta att Niall har varit så gullig på hemresan, sa tjejen och sträckte fram handen till Emily
- Ja, han är alltid gullig, han är likson min pojkvän, men nu vet jag inte längre om det är sant, sa Emily och gick till vardagsrummet
- Emily jag kan förklara, sa Niall

Emma pussade Niall på kinden. Emily kom tillbaka och ställde sig framför Niall.

- Nu har jag bara lust och slå till dig men jag tänker inte sjunka så lågt..eller vänta jo, sa Emily och slog till Niall på kinden och sprang ut genom dörren barfota.
- Vad tänker du göra nu då? sa Liam
- Vad har jag gjort, jag älskar ju Emily, sa Niall
- Varför gjorde du så där Niall? hon har ju längtat efter dig, sa jag
- Gör någonting åt det, hon älskar ju dig, sa Matilda
- Spring efter henne, annars kommer hon aldrig förlåta dig, sa Lou med sin dramatiska röst
- Nu jag ska jag springa ut efter henne och rädda den här siuationen, sa Niall och sprang ut

Nialls perspektiv
Jag sprang så fort jag kunde, jag såg en tjej lite längre fram jag tror det är Emily. Jag sprang i kapp Emily. Jag tog tag i hennes arm och gjorde så att hon stannade.

- Vad vill du egentligen? frågade Emily
- Jag vill ha dig, sa jag
- Det räcker inte! skrek Emily
- Jag lovar jag gjorde ingenting med Emma, sa jag
- Hur ska jag kunna lita på dig, du har varit på en turné och du tar hem en tjej, vad skulle ha händ mellan er om inte jag var där? frågade Emily
- Ingenting, för du är min flickvän, sa jag
- Jag vet inte hur vi ska lösa det här, sa Emily
- Jag vet vi glömmer allt, sa jag
- Vilken bra idé vi glömmer allt som har hänt mellan oss! skrek Emily
- Jag menade inte så, jag mena det om Emma, sa Niall
- Jag vet inte Niall, skrek Emily och tog bort sin arm
- Du får inte gå, skrek jag
- Jo! skrek Emily
- Nej! skrek jag
- Säg en anledning varför jag ska stanna? frågade Emily
- För jag älskar dig! skrek Niall
- Tyvärr jag kan inte!
skrek Emily och sprang iväg

Jag visste inte vad jag skulle göra, jag tog tag i Emilys arm och drog tillbaka henne och mötte hennes läppar. Emily kunde inte motstå så hon tog sin hand på min kind samtidigt som vi strulade. Efter några sekunder efter jag hade mött hennes läppar började det regna.
Tiden stannade upp, det ösregnade och jag stod och kysste min flickvän, som jag aldrig kommer släppa taget om.

Samtidigt i huset

- Undra hur det gick för Niall och Emily? sa Matilda
- Jag vet inte, men vi kan väll bara gå ut och gå? frågade Liam
- Emh, jag vet inte om det är någon bra ideé, sa Matilda tveksamt
- Varför inte då? frågade Liam
- De är så att...
- Kom nu så dansar vi, sa Harry och tog Matilda till vardagsrummet

Fanny satt med Zayn i soffan och pratade, medan Lou stod och dansade med Matilda, Harry och Liam. Senare blev det en långsam låt. Harry gick närmre mig och tog min hand.

- Vill du dansa, sa Harry och log mot mig

Jag sa inget jag bara ställde mig upp och kramade om Harry. Jag lade mitt huvud på hans axel.

- Vad händer senare ikväll då? viskade Harry i mitt öra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0