The only For Me - Kapitel 27

Jag tog bort påsen och där log det en kartong. På kartongen stod det "Macbook Air". Harry hade köpt en data till mig som kostar över 10 000 kronor.


- Harry? jag kan inte, sa jag tyst

- Jo, det måste du, för hur annars ska du plugga i skolan om du inte har en data eller ha kontakt med dina vänner, sa Harry

- Tack så himla mycket Harry, jag vet inte vad jag ska säga. Men nu är det på tiden att du ska får din present av mig.


Harry satte på tv medan jag gick på toaletten och bytte om. Jag tog på mig min knall rosa bh men spets trosor till och stay ups hade jag köpt. Över allt tog jag på en kort silkes morgonrock, som var korall blå. Jag låste upp dörren. Senare skickade jag ett sms:at till Harry


Jag har en överraskning till dig kom til sovrummet.



Jag satte mig på Harrys säng, jag hörde att han stängde av tv och närmade sig. Han öppnade dörren och såg mig sitta vid sängkanten. Jag såg hans stora leende med hans vita tänder. Han satte sig bredvid mig och jag ställde mig upp mitt emot han.

- Är det här min överraskning? frågade Harry

Jag nickade och började kyssa honom på nacken.

- Jag gillar det redan, sa Harry och tog sina händer på min midja

Han tog av mig min rock som jag hade över mig. Han kollade uppe från och ändå ner.

- Du är bara så jävla hot, sa han och log

Jag tog min hand mot axeln och tog bort ena bandet som var till bh. Harry lade sig längre upp på sängen. Jag satt fortfarande på knäna. Han tog sin hand och drog den ändå upp till andra bandet som han tog bort försiktigt. Jag tog av Harrys tröja. Han lade sig på rygg och jag följde med honom. Jag hjälpte honom att ta av hans byxor. Jag lade mig över han och han knäppte upp min bh, jag fortsatte att pussa honom på nacken, efter ett tag rullade han mig på sidan så att han låg längst upp. Jag pussade honom på bröstet och sen vid magen. Jag tog långsamt av hans underkläder. Jag gick långsamt upp igen. Jag satte mig upp medan Harry tog av mig mina trosor. Harry öppnade lådan som stod vid sängen. Han tog upp en kondom och satte på sig den. Harry lade sig över mig. Jag började stöna lite lätt. Harry gav mig hans arga min, som var när han bet sig självi hela underläppen. Han tog sina händer precis bredvid mitt huvud. Jag tog tag i ena hans arm. Han kysste mig intensivt. Vi hållde på så ett tag, efter ett tag blev vi bägge lite pömmsiga så det slutade med att jag somnade i Harry famn.

Jag vaknade av att det var någon som knackade på dörren till sovrummet, jag tog bara på mig Harrys tröja som nådde över rumpan. Jag öppnade dörren och där stod Lou

- God morgon på dig med, sa jag med min morgon röst
- Vi har väntat på er, tjejerna ska åka till flygplatsen nu, ska du inte följa med? frågade Lou
- Men gud jag glömde bort det totalt, sa jag och slängde sen en kudde på Harry
- Ja, vad då jag är vaken, sa Harry förvirrat
- Harry! tjejerna åker nu vi måste skynda oss

Harry sprang upp naken ur sängen. Han sprang över till sin garderob och satt på sig underkläder och sen ett par jeans och en t-shirt. Jag tog på mig en skjorta och ett par svarta byxor som jag hade köpt igår. Jag satte upp håret i en knut och tog på lite läppstift, eftersom det var första dagen på college. När vi var klara tog jag på mig min skinnjacka och ett par klackskor. Vi var klara på ungefär en kvart. Vi satte oss i bilen för att hämta mina kompisar.

Alla kunde inte följa med, för då skulle det bli kaos på flygplatsen, så Niall och Harry fick följa med. Innan Fanny skulle hoppa in i bilen så kom Zayn ut springandes från huset.

- Du glömde den här! jag kommer sakna dig otroligt mycket, sa Zayn och gav Fanny en puss på munnen

- Vad är det här? frågade Fanny
- En "hej då" present, sa Zayn
- Vad då säger du hej då? sa Fanny
- Nej, bara hej då vi syns igen, sa Zayn och gav Fanny en till puss

Fanny öppnade kartongen och inuti så var det en Chanel väska, den som hon kollade på igår i fönstret.

- Men det här går inte, det är ju alldeles för dyr, sa Fanny
- Nej, men du är värd den, sa Zayn
- Jag vet inte vad jag ska säga, sa Fanny
- Du kan säga tack, sa Zayn och log
- Tack så himla mycket, sa Fanny

Fanny gav Zayn en lång kram.

-Jag älskar dig, sa Zayn medan han kramde Fanny

Fanny fällde en tår från kinden.

- Jag kommer sakna dig Zayn, sa Fanny medan hon gav Zayn en puss på kinden och gick och satte sig i bilen

Det tog ungefär en kvart till flygplatsen. När vi var framme följde jag med Matilda, Emily och Fanny in, medan Niall och Harry fick stanna kvar. Niall gav Emily en kyss och en stor kram.

- Jag kommer sakna dig, kom och hälsa på snart igen.
- Självklart ska jag göra det, min bästa kompis bor ju här nu, sa Emily
- ...och din pojkvän, sa Niall
- Sant, sa Emily och gav Niall en sista kram innan hon skulle gå.

Emily och dom andra gav Harry en kram också. Jag gick senare in med dom andra till flygplatsen. Efter dom hade checkat in sina väskor så följde jag med dom till säkerhetskkontrollen.

- Vi kommer sakna dig i skolan, sa Emily och gav mig en stor kram
- Jag kommer sakna er med, jag har ju inga kompisar i skolan ens, sa jag tillbaka
- Du kommer få det, vem vill inte vara kompis med dig, sa Emily

Jag började fälla en tår från min kind.

- Om du fortsätter att gråta så kommer jag också börja gråta, sa Fanny och gav mig en kram
- Du får ringa minst en gång i veckan, sa Matilda och gav mig en kram
- Men hur ska du berätta för dina föräldrar? frågade Fanny
- Tänkte faktiskt ringa dom i kväll och säga hur det är, sa jag

Matilda och Emily började gå mot säkerhetskontrollen. Fanny stannade kvar.

- Ta hand om dig, och hälsa Zayn att jag tycker om han väldigt mycket, sa Fanny och började få tårar i ögonen
- Jag det ska göra, sa jag och kramade Fanny en sista gång
- Fanny, kommer du eller, hörde jag Emily skrika lite längre bort

Fanny tog sina saker och börja gå mot dom andra. Jag stod mitt på Londons största flygplats, helt ensam utan föräldrar eller kompisar. Om några timmar ska jag börja på college med inga vänner.

Det här är bara början för mig, tänkte jag för mig själv

Jag gick tillbaka till bilen där Niall och Harry satt. Harry stod utanför bilen när jag kom. Han stod med armarna öppna för en kram.

- Det här kommer gå bra ska du se, sa Harry och kramade mig

När jag började tänka på tanken mer att jag har ingen familj eller mina vänner här så började jag fälla mer och mer tårar. Harry tog bort några tårar och senare öppnade bildörren åt mig. Jag gick in i bilen och vi började köra hemåt.

Niall släppte av mig och Harry hos mig medan han själv åkte hem till killarna. Jag gick och fixade mig lite till eftersom det blev så stressigt i morse. Jag tog på mig några smycken. Jag lade ner min nya data i väskan och mina solglasögon fick också följa med. När jag var klar så satt Harry i soffan i vardagsrummet, jag gick till han och satte mig bredvid.

- Det är en fin lägenhet du har, sa Harry
- Ja tack så mycket, jag har ju fått den av min finaste kille, sa jag och börja kyssa honom
- Vad fin du är, sa Harry
- Tack så mycket, det är du också, sa jag tillbaka

Harry tog mig vid låret och lyfte mig så jag satt i hans knä. Harry började kyssa mig intensivt.

- Harry jag kan inte jag ska till skolan snart jag hinner inte sånt här, sa jag och gav han en sista puss på kinden.
- Men får jag följa med dig till skolan då? frågade Harry
- Nej tyvärr det kommer bara bli kaos då, sa jag tillbaka
- Okej då, men vi ses hemma sen, vilken tid kommer du hem? frågade Harry
- Jag har ingen aning sms:ar dig när jag vet det, sa jag och tog på min mina ytterkläder.

Jag låste dörren och Harry pussade mig innan vi skiljdes åt. Jag tog tunnelbanan till Oxford Street där colleget låg. Jag hade lite tid kvar på mig så jag gick en snabbis till Starbuck för att köpa kaffe. Det tog ungefär 10 minuter med tunnelbanan till Oxford Street. När jag hade kommit fram till skolan var det massa ungdomar utanför, och jag började känna nervositeten komma. Jag gick in i skolan och gick in till det klassrummet där jag skulle vara. Det stod ungefär 10 personer utanför rummet. Klassrummet var låst, så de stod utanför. Jag ställde mig ungefär 2 meter ifrån dom andra. Efter ett tag kom en tjej fram till mig.

- Hej! jag heter Alice, sa en tjej och räckte fram sin hand
- Hej, jag heter Chloé, och jag är ny och ska börja i er klass
- Trevligt, vart kommer du ifrån, sa Alice
- Jag kommer från Sverige, fast jag flyttade hit för en vecka sen så nu bor jag London.
- Vad roligt, vad tycker du om London hittills? frågade Alice
- Jag har varit i London tidigare så, men det är en underbar stad tycker jag, sa jag

Vi såg att det kom en lärare och låste upp dörren till klass rummet. Jag gick in i klassrummet men jag kände att jag blev puttad bakifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0