The Only for me - Kapitel 40

- Tease!! Näe nu räcker det! Jag ska köra med samma spel fr ån och med nu.. Jag ska få dig att vilja ha mig så mycket att du känner att du dör utan mig sen när du ber mig på dina bara knän om att få mig så ska jag putta dig lite mer över kanten, bara för skojs skull!!! Med det tar han av sig tröjan som han tydligen satt på sig igen, sen tar han av sig sina byxor, och kryper ner under täcket bredvid mig i bara sina boxers.

Efter ett tag känner jag hur Harry kommer närmre mig och börjar lägga lätta kyssar upp längs min nacke, jag försöker tänka bort honom men snart har han sin arm dragen runt mig och jag kan känna hans andetag i mitt hår. Hans doft överväldigar mig och jag kan inte motstå honom längre. Jag vänder mig om och för mina händer över hans tydliga sixpack, jag börjar kyssa honom på halsen och sedan börjar jag förflytta mig mot hans läppar men precis som dem rör vid varandra så drar han undan o vänder ryggen mot mig

- Nu vet du hur det känns att vilja ha nått du inte kan få.
- Men åhhh! Du vet att du inte har samma kontroll som jag, så lycka till med det där... du vet att du aldrig kommer kunna hålla dig ifrån mig när jag väl slänger mig över dig! Säger jag o vänder mig om. Jag hör hur han stönar o mumlar för sig själv
- Vänta bara.. du kommer gå ner på dina knän för mig

Jag skrattar åt hans kommentar o sen glider jag in i djup sömn.


Jag vaknade av att jag fick solljus på mig. Jag sträckte på mig och vände mig om mot. Harry låg inte kvar i sängen. Jag tog på mig ett linne. Jag gick ut till köket. Jag såg att Harry stod i köket vid spisen och gjorde frukost, han hade bara byxor på sig. Jag kunde inte motstå att kolla på hans överkropp, jag försökte undvika, men det var svårt. Jag sätter mig ner på stolen ryggen emot han. Jag känner att det kommer fuktiga läppar mot min nacke.

- Det är bara att sluta, viskade jag
- Du ska få se... sa Harry

Jag gick ut ur köket, jag struntade att äta något. Jag gick och bytte om. Jag tog av mig mitt linne. Jag ser att Harry kommer, han tittar rakt in i mina ögon och kommer närmare. Han tar min hand, han går långsamt upp med sin hand till min nacke. Jag kan inte försöka motstå längre, men jag kan inte låta honom vinna. Jag tar bort hans hand. Jag går och ta på mig ett par byxor och en tröja. Jag tar mina skor och går till hallen.

- Känn dig som hemma, sa jag och stängde dörren efter mig.

Jag går till Starbucks som låg ungefär 5 minuter från mig. När jag kommer fram så tar jag en frappuccino Caramel och sätter mig vid ett bord vid fönstret. Efter ett tag ser jag Harry stannar upp utanför fönstret. Han tittar på mig. Jag tar mina läppar långsamt mot sugröret och dricker ur min frappe. Jag ser att Harry biter sig i läppen, han går snabbt i väg. Jag ser han inne på Starbucks han går in och sätter sig bredvid mig.

- Hey stranger! Säger han när han sätter sig ner
- Hej.. svarar jag o kollar ut genom fönstret
- Haha du vet att du inte kan undvika mig för alltid.. han lägger sin hand på mitt knä men jag puttar bort hans hand precis när min mobil börjar ringa. Jag kollar ner på skärmen o ser att de e Emily som ringer, hon är verkligen en räddare i nöden

-Hej Emily! Säger jag när jag svarar
-Hej, vart är du? Jag hör att någon mumlar i bakgrunden
-Ähh, ja är på starbucks.. vem är du med?
- Hehe, okej... ähh, ingen speciell.. Hon fnissar o jag hör Niall prata i bakgrunden
- Ingen speciell?! Åhh tack för den!! Hör ja honom säga sarkastiskt
- Men Chloe.. Skulle du kunna köpa nått från Starbucks till oss andra? Asså, ja menar, jag o Niall ska gå över till Louis o Zayn.. Dem ville att vi ska kolla på film.. Vill du hänga med? frågar hon mig
- Aa visst kan jag göra det. Och jaa, jag vill gärna vara med! Jag ler åt tanken på att Harry inte fattar någonting av det jag pratar om.
- okej, bra! Då ses vi om en stund.. puss! säger Emily
- Aa okej, puss! Jag lägger på o sen vänder jag mig till Harry

-Vem va de? frågar han mig o höjer ögonbrynen
- Emily. Hon ville att du skulle köpa nått åt henne, mig, Niall, Louis o Zayn att dricka... vi ska kolla på film. Säger jag uttråkat o sen reser jag mig för att gå

-Chloe.. Jag vänder mig mot honom igen
-Aa?
- Då ses vi hemma hos mig o Louis om 10 minuter.. jag fixar drickan, så kan du gå i förväg..

Jag tar min tunna jacka och gick ut från dörren. När jag var framme vid Harry och Louis hus så gick jag in och satte mig i soffan bredvid Emily och Lou.

- Har du inte glömt något Chlo? frågar Emily
- Nej, Harry kommer med den snart, säger jag
- Men vad hände med dig och Harry i går kväll? viskade Emily till mig
- Inget spreciellt, säger jag och går upp ur soffan och börjar starta filmen.

Precis när jag skulle sätta mig ner i soffan igen så ser jag att Harry kommer med drickan, han ställer det på bordet och sätter sig bredvid mig.

- Vad är det för film vi ska kolla på? frågade Harry
- The Notbook, säger Lou

Jag kollar på Harry och blinkar med ena ögat. Jag lutar mig tillbaka och tar upp fötterna på soffan. Vi kommer till den delen av filmen som är sorglig på ett bra sätt. Det är svårt att inte släppa tårar. Jag vet att det är svårt för Harry att undvika mig när jag gråter. Jag går närmare Harry och lutar mig mot han. Jag kollar upp på Harry.

- Det där är inte rättvist, säger Harry och tar sin arm runt mig
- Det var krig du ville ha...och nu får du det, säger jag och pussar han på kinden
- Vad är det ni pratar om? frågar Niall
- Vad då krig? AAAH KRIG!! skriker Lou och ser orolig ut
- Lu...gna ner d..ig, säger Niall medan han garvar så han knappt kan andas

Emily går upp ur soffan och tar min hand och drar med mig in till Harry´s sovrum och stänger dörren.

- Vad är det som försiggår mellan er? frågade Emily
- Asså ja vet inte hur ja ska förklara det här på rätt sätt, men.. Harry försökte få mig i säng igår, men ja ville inte, eftersom han alltid får som han vill så jag 'teasar' honom lite genom att låta honom kämpa för det o nu gör han samma sak mot mig..
- Men vaddå? Du ville ju inte ha honom.. hur kan han då göra samma sak mot dig? Hon kollar på mig fundersamt
- Ähh, sanningen är att jag vill ha honom nu... o han får mig att kämpa för det nu, så vi har förklarat krig. Den som ger upp först förlorar.. jag ger henne ett halvt leende o hon säger
- Lycka till me de.. Han e ju så jävla het! Ooups! säg inte till Niall att ja sa de!! vi båda skrattar åt hennes kommentar o sen går vi ut i vardagsrummet igen.

Jag sätter mig ner i soffan bredvid Harry, Niall blinkar och ler mot mig. Troligen hade Harry berättat om vårt "krig". Lou kommer och sätter sig bredvid mig. Han tar sin arm runt mig och viskar i mitt öra.

- Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0