The Only for me - Kapitel 41

- Vad är det som försiggår mellan er? frågade Emily
- Asså ja vet inte hur ja ska förklara det här på rätt sätt, men.. Harry försökte få mig i säng igår, men ja ville inte, eftersom han alltid får som han vill så jag 'teasar' honom lite genom att låta honom kämpa för det o nu gör han samma sak mot mig..
- Men vaddå? Du ville ju inte ha honom.. hur kan han då göra samma sak mot dig? Hon kollar på mig fundersamt
- Ähh, sanningen är att jag vill ha honom nu... o han får mig att kämpa för det nu, så vi har förklarat krig. Den som ger upp först förlorar.. jag ger henne ett halvt leende o hon säger
- Lycka till me de.. Han e ju så jävla het! Ooups! säg inte till Niall att ja sa de!! vi båda skrattar åt hennes kommentar o sen går vi ut i vardagsrummet igen.

Jag sätter mig ner i soffan bredvid Harry, Niall blinkar och ler mot mig. Troligen hade Harry berättat om vårt "krig". Lou kommer och sätter sig bredvid mig. Han tar sin arm runt mig och viskar i mitt öra.

- Lycka till

- Jag går ut en liten stund, jag behöver lite luft, sa jag och reste mig upp
- Jag hänger med, säger Lou
- Ja me!!! säger Niall o hoppar upp från soffan

Vi sätter oss på trappan utanför huset.
-Vill du ha lite tips om hur du ska vinna över Harry? frågar Lou o ler lurigt mot mig
-Mmm..Visst, bara de inte e nått töntigt som att klä ut mig till en katt eller nått sånt..
-Hahaha hur visste du att vi tänkte säga de?! säger Niall genom skratt
-I don't know.. Lucky guess! Säger ja o blinkar till honom o ler
-Aja.. om du nu vägrar att klä ut dig till katt, som harry btw skulle älska, så får vi väl hitta på nått annat. säger Lou o ler
-Okej, har ni några andra ideer?
-Ähh.. du skulle kunna säga till honom att du behöver skjuts med bilen nånstans, för han har alltid velat ha sex i en bil...en av hans konstiga fantasier. Säger Niall o skrattar
-HAHA I EN BIL?! Varför vill han ha de i en bil? frågar ja o nästan dör av tanken på att Harry vill ha sex i en bil
-Why so surprised? säger Lou o ler jättemycket

En halvtimme senare går vi in hemma hos dem igen, killarna har gett mig massa tips på hur jag ska vinna över harry o vi har planerat allt jag ska göra... I alla fall vi går in hemma hos dem igen o vi hittar Harry o Emily i vardagsrummet, dem pratar med dämpade röster o när dem märker våran närvaro så tystnar dem o bara nickar o ler mot varandra.. Va har dem hittat på nu då?

-Harry.. skulle du kunna köra mig till ett ställe? frågar jag, o ja ser hur Lou o Niall försöker hålla sig för garv
-Ähh.. visst..? Vart ska ja skjutsa dig om ja får fråga? han verkar misstänksam o jag försöker komma på ett bra svar
-Det e en överraskning.. Säger Niall snabbt
-Aha.. äh aa okej, säger Harry.

10 minuter sitter både jag o Harry i hans Bil.
-Så.. vart vill du att jag ska åka? frågar Harry
-Följ bara mina anvisningar.. säger jag o han börjar köra. Vi stannar på en ganska tom parkering..
-Vad gör vi här? frågar han
-Åh, ähh.. jo jag tänkte att jag skulle uppfylla dina drömmar.. säger jag o biter mig retsamt i läppen
-Louis berättade?! nästan skriker han, men jag skakar på huvudet
-okej om de inte va Lou så måste de varit Niall!! säger han o jag nickar till svar
-Men om du inte vill så...börjar jag säga men han tar sin hand över min mun
-Jag vill Chloe! Jag vill!! han ser nästan desperat ut
-Åhh okej.. de finns bara en hake.. Du måste säga att du ger upp! säger jag o ler ett slugt leende  när han inser att allt de här ingår i spelet
-Not Fair! säger han o kollar ut genom fönstret

jag lägger min hand på hans lår, men han puttar bort den. Jag fnissar åt hur söt han är när han e sur, o ja ser att han biter sig i läppen.. Han vill verkligen de här men han är för envis för att låta mig vinna!

-Chloe, du kommer inte vinna de här! Ja e ledsen men vi åker hem nu.. börjar han säga innan han märker att jag har tagit bilnycklarna, som nu dinglar mellan min tumme o pekfinger. Han försöker ta dem ifrån mig men jag släpper bara ner dem innanför min bh o säger

-You want them? Come and get them!

Han stönar o drar en hand genom sitt lockiga hår

-Serriöst Chloe!! Du dödar mig!! Sluta leka med mig o ge mig bara de jag vill ha!! Snälla?! han ser nästan lidande ut o han skakar på rösten när han säger det

-Three words, eight letters, say it and i'm yours.. citerar jag från gossip girl
- i love you. säger harry med självförtroende på sitt svar
-FEL! de ska vara "Ja ger upp"! säger jag o skrattar åt att Harry trodde han kunde vinna så lätt...
-OKEJ, okej.. Ja ger upp.. mumlar han
-Va sa du? Jag hörde inte riktigt.. jag kan inte låta bli att reta honom lite
-JA GER UPP! säger han o praktiskt taget slänger sig över mig.

Han kysser min hals, enda upp till min mun. Han sätter sig till rätta i sin stol igen i förarsätet o jag sätter mig gränsle över hans knä.

(Resten av kapitlet kommer vara på engelska)

Harry's pov.

“fuck, ugh, so hot i’m going to die…” chloe mumbled, she wasn’t kidding, it was so hot inside of the car he was gasping for breath.

harry just ignore her, thrusting up into his girlfriend harder, making her bounce in his lap. the sounds of their sweaty skin slapping together over powering the girls cries of pleasure.

it was cramped in the drivers sear, chloe in his lap but harry didn’t care, he’d been fantasizing about it ever since he started taking driving lessons.

“i…could open the window…but then everyone will hear just what a slut you are.”

“fuck you.” chloe growled, fisting her hands in harry’s curly locks.

“no thanks, i’d rather fuck you.”

harry gripped chloe’s hips painfully tight, bruisingly tight and went all out.

his hips pistoned up and down in the seat, chloe’s cries turned into deep, gutural screams.

anyone passing the parked car would know what was happening from the way the car shook, the windows completely fogged up.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0