The Only for me - Kapitel 39

Samtidigt i huset

- Undra hur det gick för Niall och Emily? sa Matilda
- Jag vet inte, men vi kan väll bara gå ut och gå? frågade Liam
- Emh, jag vet inte om det är någon bra ideé, sa Matilda tveksamt
- Varför inte då? frågade Liam
- De är så att...
- Kom nu så dansar vi, sa Harry och tog Matilda till vardagsrummet

Fanny satt med Zayn i soffan och pratade, medan Lou stod och dansade med Matilda, Harry och Liam. Senare blev det en långsam låt. Harry gick närmre mig och tog min hand.

- Vill du dansa, sa Harry och log mot mig

Jag sa inget jag bara ställde mig upp och kramade om Harry. Jag lade mitt huvud på hans axel.

- Vad händer senare ikväll då? viskade Harry i mitt öra



- Vet inte.. Jag hade tänkt sova, va ska du göra? sa jag o blinkade me ena ögat
- Åhh, du e en sånn retsticka! Först får du mig att komma i stämning o sen lämnar du mig i sticket?! Han kollar mig rakt in i ögonen o biter sig i läppen
- Stämning? jag kollar på honom med frågande ögonbryn biter retsamt på pekfingernageln
- Jaa... stämning. Han stönar och biter hårdare på sin läpp och jag tror nästan att de kommer börja blöda.

Jag skrattar o börjar gå iväg från Harry

- Shit Chloe! säger han o slänger upp mig över sin axel
- Omg Harry! skriker ja i förvåning o han viskar i mitt öra
- Jag klarar inte av de här nått mer... Du har retat mig hela kvällen o ja klarar inte mer!

Vi vinkar hejdå till dem andra o sen stormar Harry ut ur deras hus o skyndar sig hem till min lägenhet. Väl inne hemma hos mig sätter Harry ner mig på marken igen

- okej, vad va de där bra fö.. e allt ja hinner säga innan Harry backar upp mig mot väggen o kysser mig intensivt

Jag dras me i ögonblicket för en stund o sen puttar jag lätt bort Harry tills han står på en meters avstånd

- Hey, varför förstöra ett så bra ögonblick? Han tittar på mig med hundögon o börjar skjuta ut underläppen som en femåring.
- Jag vet vad de här kommer leda till och jag orkar inte ikväll... Börjar jag säga men sen tar Harry några snabba steg mot mig o åter igen trycker han mig mot väggen
- Jag vet att du inte kan motstå mig så varför inte bara ge upp nu? viskar han självsäkert i mitt öra o jag ryser när hans andetag, som fortfarande är tunga efter kyssen, når min hud.

Jag fnissar till o Harry börjar kyssa min hals o sen hör jag hans röst fylld av lust

- Snälla sluta plåga mig! Du vet att jag älskar när du skrattar.. de e det sexigaste jag vet. Säger han o fortsätter kyssa min hals och mitt nyckelben.
- H..Har...Harry jag vill inte. Lyckas jag säga genom tunga andetag och ett stön slipper ut genom mina läppar

Ett leende kryper up på hans läppar o jag känner en stor lust att kyssa honom men jag kontrollerar mig själv, jag ska inte ge in för honom! Jag vill visa att jag kan motstå honom, att han inte kan få allt han vill, och att jag har kontroll.

- Jag sa ju att du ville ha mig! säger han o kysser mig precis bredvid läpparna, det retsamt och det får mig att vilja ha mer. Men jag skakar ut tanken ur huvudet.

Jag börjar luta mig in för en kyss och hans händer glider till min rygg, han drar mig närmre och närmre. Precis när våra läppar ska mötas vänder jag huvudet åt sidan och det slutar med att Harry lägger en kyss på min kind, när han märker vad som hänt tar han frustrerat tag i mitt huvud mellan båda sina händer och tvingar in mig i en lång passionerad kyss. När våra läppar till slut skiljs från varandra ger jag honom en snabb puss på näsan o sen går jag snabbt in i vardagsrummet och sätter igång tv'n. Jag hör Harrys snabba steg komma in i vardagsrummet men han stannar i dörren

- Och vad gör du? frågar han frustrerat
-kollar på tv.. sa jag som om det vore självklart
- åhh, jag förstår... du tänker bara låtsas som om det som om kyssen där ute, som btw va den bästa jag upplevt, aldrig hände? Han lutar sig kaxigt mot dörrkarmen och när ja inte svarar honom stönar han och går och sätter sig bredvid mig
- Du vet att ja kommer få som jag vill.. kanske inte just nu, men om nån timme eller två så kommer du inte kunna motstå mig. Han blinkar med ena ögat o sen vänder han sig mot tv'n.

Efter ungefär 10 minuter lägger han sin hand på mitt knä och börjar sakta förflytta den uppåt mot mitt inre lår

- Harry, nej. Säger jag och tar bort hans hand från mig, men så fort jag gör det så tar han tag i mig och lyfter upp mig för att sen lägga ner mig på soffan igen och lägger sig ovanpå mig
- Haha Harry, sluta! Säger jag när han helt plötsligt börjar kittla mig tills jag knappt kan andas.
När han väl slutar kittla mig ligger han fortfarande ovanpå mig o jag skrattar lite till, enda till han börjar viska i mitt öra som ger mig rysningar i hela kroppen
-Chlo, jag ber dig.. Jag har aldrig velat nått så mycket som jag vill ha dig nu.

Jag fnissar till när jag får en idé. Jag tar tag i Harrys tröja och vänder på oss båda så han ligger under mig jag ser förväntan i hans ögon o jag börjar ta av hans tröja, han hjälper mig att ta av hans tröja och sen kastar jag den tvärs över rummet. Jag lutar mig ner för att kyssa honom och precis när han stänger sina ögon kliver jag bort från honom och springer in i badrummet. Sekunder senare bankar Harry på dörren

- Chloe! För i helvete! Du dödar mig... ja pallar inte mer! Ja e så jävla kåt.. Chloe? säger han och jag kan höra hur desperat han är på rösten. Jag skrattar för mig själv o kliver in i duschen men precis innan jag sätter igång vattnet hör jag hur Harry mumlar utan för dörren
- oh game on...

Efter ungefär 20 minuter kliver jag ut ur duschen och till din förvåning sitter Harry där med ett slugt leende på läpparna. Jag drar handduken tajtare runt kroppen..

- Ähh Harry? Ursäkta mitt språk, men...HUR I HELVETE KOM DU IN HÄR?! Jag kan tydligt komma ihåg hur jag låste dörren om mig när jag sprang in
-Haha det vill du allt bra veta va? han ler lite till sen säger han
- en trollkarl avslöjar aldrig sina hemligheter.

Jag ler åt hans kommentar o sen ser jag hur hans blick går upp längs mina solbrända ben

- Like what u see? frågar jag o ler. Allt jag får till svar är en nickning och att Harry biter ner hårt på läppen, jag vet att han gör så när han försöker kontrollera sig själv så bara för att plåga honom lite till sätter jag mig i hans knä o viskar i hans öra
- I wanna do bad things to u.. sen reser jag mig och går ut ur badrummet och in i min garderob. Jag kollar klockan på min mobil och inser att jag o Harry har varit uppe hela natten nästan.. Klockan är 5 på morgonen och plötsligt inser jag hur trött jag egentligen är.

Jag klär på mig några Victoria's Secret trosor och sen en av Harrys t-shirts som jag snott av honom. Jag struntar i att torka mitt hår utan bestämmer mig för att det ska få lufttorka. Sen går ja ut i vardagsrummet och hittar Harry i en av fåtöljerna, jag tar hans hand och drar honom till mitt sovrum.

När vi kommer till dörren så kramar han mig bakifrån o viskar mjukt i mitt öra

- Som sagt.. Du vill ha mig, o nu kan du inte motstå längre? han säger det med ett triumferande leende på läpparna, men jag bara skrattar lätt o svarar
- Harry... jag vill sova o den enda anledningen till att jag drog dig hit va för att ja inte förväntade mig att du ville sova på soffan? säger jag o kryper ner under täcket
- Tease!! Näe nu räcker det! Jag ska köra med samma spel från och med nu.. Jag ska få dig att vilja ha mig så mycket att du känner att du dör utan mig sen när du ber mig på dina bara knän om att få mig så ska jag putta dig lite mer över kanten, bara för skojs skull!!! Med det tar han av sig tröjan som han tydligen satt på sig igen, sen tar han av sig sina byxor, och kryper ner under täcket bredvid mig i bara sina boxers.

Efter ett tag känner jag hur Harry kommer närmre mig och börjar lägga lätta kyssar upp längs min nacke, jag försöker tänka bort honom men snart har han sin arm dragen runt mig och jag kan känna hans andetag i mitt hår. Hans doft överväldigar mig och jag kan inte motstå honom längre. Jag vänder mig om och för mina händer över hans tydliga sixpack, jag börjar kyssa honom på halsen och sedan börjar jag förflytta mig mot hans läppar men precis som dem rör vid varandra så drar han undan o vänder ryggen mot mig

- Nu vet du hur det känns att vilja ha nått du inte kan få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0