The Only for me - Kapitel 42

Jag vaknade ungefär klockan 12 på morgonen på en lördag. Jag var ganska trött efter veckan som hade gått. Harry kom hem från deras turné för 3 dagar sendan. Idag var det inte någon vanlig lördag utan det var alla hjärtans dag. Ikväll ska vi göra det vi bäst tycker om att göra, kolla på film och bara mysa. Jag gick upp direkt ur sängen för att åka och köpa nått till Harry. Innan jag ens hann upp så fick jag ett SMS.

Från Harry S
Good morning beautiful!
I love you, Happy Valentines day! Look outside your door xxx

Jag tar på mig min tröja och öppnar min ytterdörr. På trappan och upp till min dörr är det massavis rosa,vita och röda rosor i massa buketter. Det var säkert mer än 100 buketter. Det var en lapp som hängde på dörrens utsida. På lappen stod det.

Will love you until my heart stops beating

Jag kollade mig omkring lite diskret och ingen var i närheten. Jag tog lappen och gick in. När jag hade stängt dörren så knackade det på dörren. Jag öppnade dörren igen. Där stod Harry med en röd ros och en choklad ask i famnen.

- Grattis på alla hjärtansdag, säger Harry och kramar om mig
- Desamma, Harry du behöver inte göra allt det här, sa jag och mötte hans blick

Han sa inge tillbaka. Han kollade på mig och log och kysste mig. Jag stod fortfarande i en tröja och trosor. Vi gick in snabbt och Harry sa att han skulle överraska mig. Jag hade en halvtimme på mig att fixa mig. Harry satte sig i soffan och fixa till sitt hår. Jag gick och bytte om så länge. Jag tog på mig mina svarta jeans och till det hade jag en korsett som var blommig. Jag lockade håret lite snabbt och satte på mig några smycken. Efter en halvtimme var jag klar. Jag tog på mig mina Jeffrey Campbell och en jeans jacka. Han tog min hand och vi gick ut. Utanför huset så stod det en limousine på gatan.

- Här är vår stjuts, sa Harry och kollade på bilen

Jag och Harry satte oss i bilen. Han tog fram en champagne flaska.

 

- Harry klockan är bara 12 på förmiddagen, sa jag

- Ja? Vi ska ju fira, sa Harry och vi börjar strula

 

Det vibrerade i min ficka, på displayen stod det "Nate call". Jag kollade på Harry och han kollade på mig och kollade bort mot fönstret.

 

- Ja det är Chloé

- Hej det är Nate, jag undrar vad du ska göra ikväll? frågade Nate

- Jo..jag är upptagen, men kan jag ringa dig senare.....? frågade jag jag

- Okej, men kan vi hitta på något i morgon då? frågade han tillbaka

- Jo visst, ringer i morgon, hej då, sa jag snabbt och lade på

 

Jag kollade på Harry och han jag vet vad han tänkte.

 

- Sluta, sa jag

- Med vadå? sa Harry

- Att vara avundsjuk! sa jag tillbaka

- Men jag är inte det, sa han och kollade bort mot fönstret

- Vad är det vi ska åka någonstans? frågade jag efter en lång tystnad

- Du ska få se du kommer älska det, sa Harry och kollade på mig

- Hur långt kommer det ta?

- Det kommer bli en lång dag...och natt, sa Harry och blinkade med ögat


Efter ungefär 2 timme så var vi framme på en stor åker. I mitten av åkern så var det en stor luftballong som stod och väntade. Vi gick ut ur bilen och han tog min hand och gick mot ballongen. De var det vi skulle göra i dag, åka luftballong. Vi hoppar upp i luftballongen. Harry hjälper mig upp. Efter några minuter var vi uppe i luften. Det var en underbar utsikt över London. Man såg allt och allt såg så himla litet ut. Vi åkte sönder ut. Vi landar på en äng. Vi hade åkt ungefär 1 timme. Jag hoppar ut ur ballongen och jag ser Harry börjar gå mot hamnen. Jag såg att det stod en båt som hade ett bord med två stolar längst uppe på båten. Han gick på båten och tog min hand för att hjälpa mig på.


- Har du gjort allt det här? frågade jag

- Ja det har jag med lite hjälp av killarna, sa Harry


Klockan var ungefär runt 16.00. Harry gick ner i köket som låg underdäck för att fixa middagen. Det fanns en kapten som styrde båten. Det var som en stor yachts. Jag gick längst upp på båten för att kolla på utsikten. Vi skulle åka igenom Themsen. Vi satte oss ner sen för att äta. Harry hade gjort god mat. Vi var i Oxford och vi skulle åka tillbaka hem. Det skulle ta ungefär 2-3 timmar. När vi hade ätit så tog Harry upp en gitarr som han hade lånat av Niall. Vi sätter oss längst fram på båten. Harry börjar sjunga "More then this" akustik. Harry försöker så bra han kan på gitarren. Han kollar på mig och bara ler medan han sjunger. Jag kollar på han, efter han har sjungit klart så kysser jag han. Han ställer sig upp och tar på musik. Han räcker ut sin hand till mig. Jag ställer mig upp. Han tar min hand och lägger den på sin axel. Han sätter sin hand runt min midja. Han tar min andra hand och håller upp den. Han börjar ta ena foten bakåt och senare flyter dansen på. Vi står och dansar när det är solnedgång. Han går ner snabbt till underdäck för att hämta en sak.


- Vad är det här? frågade jag Harry

- Det är en till present, sa Harry

- Harry....

- Sluta nu, öppna kuvertet bara, sa Harry


Jag kollade på Harry och han log. Jag öppnade och tog upp ett brev.


Hoppas du kommer bli glad för presenten. Jag har tillbringat 5 månader med världens bästa tjej. Du är den som får mig att le. Du är underbar tjej. Jag älskar dig och kommer alltid göra. Harry xx


Det låg två stora avlånga papper i kuvertet också. Jag tog upp och kollade var det var. Det var två flygbiljetter till Paris. Jag kollar upp på Harry och han ler och pussar mig på munnen. Vi skulle åka på vår 6 månadersdag.

 

- Harry, det här har varit helt underbart, sa jag

- Samma här, sa Harry och kysste mig

 

Harry gick ner för att fixa lite saker innan vi skulle gå av båten, jag tog gitarren som log bredvid mig, och började klinka på den, jag tog en ton och började sjunga lite lätt. Jag såg att Harry komma bakifrån, jag slutade direkt sjunga och lade ner gitarren, jag ville aldrig att Harry skulle veta att jag kunde sjunga, jag vill inte att han ska tycka att jag inte kan sjunga.

 

- Kan du spela gitarr? frågade Harry

- Ja lite, sa jag

- Kan jag få höra? frågade Harry

- Nej tyvärr, jag måste gå på toa, sa jag och gick ner till toaletten.

- okej..du går ner för trappan och sen till vänster, sa Harry och kollade ner

 

Jag gick ner för trappan och in på toaletten. När jag kollade på mobilen så var klockan halv åtta, vi skulle vara framme alldeles strax. Jag går upp på däck och ser Harry sitta längst fram på båten. Jag går fram till han och sätter mig bredvid.

 

- Tack för den här dagen, den har varit över förväntan, sa jag och kysste Harry.

 

Vi närmar oss land. När vi är framme så hoppar vi i en taxi som tar oss hem till Harry och Lou. När vi går ut i bilen så står det några fans utanför huset som skriver när vi går ut från bilen. Alla springer fram till Harry som är framför mig och tar kort och kramar honom. Harry tar min hand och vi går till dörren för att gå in, då tar en tjej i min andra arm och viskar i mitt öra.

 

- Om du på något sätt sårar Harry så är du illa ute, plus så kommer han bara bli glad för då behöver han inte hålla sig till en tjej, om du försåt vad jag menar, viskar en tjej och ler.

 

Harry kollar på mig. Jag ler och vi går in i huset. Jag sätter mig i hallen för att ta av mig mina skor. Då kommer Harry och sätter sig på knä framför mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0