The Only for me - Kapitel 44

När jag har suttit ett tag så går Louis förbi.

- Vad gör du här, alla vi har letat överallt efter dig
- Förlåt jag glömde min mobil hemma, sa jag och torkade bort tårarna
- Vad har hänt, du verkar nere? sa Lou och satte sig bredvid
- Det är en nära vän som har gått bort idag, och från dess så har det gått upp och ner, men mest ner, sa jag
- Jag beklagar, vill du prata om det? frågade Lou
- Nej, helst inte, sa jag och ställde mig upp

När jag låste upp dörren så kände jag Lou la sin hand på min axel.

- Lou...inte nu, det har varit en jobbig dag och i morgon ska vi ju åka iväg allihopa, så vi hörs i morgon
- Okej, men hör av dig till någon som verkligen bryr sig om dig som har varit den oroligaste av oss, han som är helt älskad i dig, sa Lou och gick hemåt

Jag gick in och låste dörren efter mig, när jag tar min mobil som låg på bordet i hallen så hade Harry ringt mig flera gånger och sms. Jag tog av mig kläderna och tog på mig min sovtröja och lade mig ner i sängen. En kyss mellan mig och Nate betydde inget för mig, men kanske för han. Men varför känner jag mig skyldig? För att jag kunde lika gärna stoppa kyssen eller göra någonting istället för att bara stå där och blunda och inte säga något. Jag gissade på att Lou har sagt att jag är hemma nu till dom andra. Jag måste ringa Harry, tänker jag. Då hörde jag att det knackade på dörren.
Jag gick till dörren och öppnade, där stod Harry utanför min dörr.

- Hej, sa Harry lite lugnade
- Hej, sa jag tillbaka

Det blev tyst ett tag innan jag gick bra fort till han och kramade om han länge. Jag stod och kramade han kanske i säkert flera minuter. Jag ville aldrig släppa taget. Jag kände mig skyldig att berätta det som hade hänt, men jag ville inte förstöra resan. Det är bättre att jag pratar med Fanny i morgon när dom kommer hit. Vi går in efter ett tag och jag går in och lägger mig igen. Harry kommer in i rummet och sätter sig vid sängen bredvid mig. Han håller min hand.

- Lou berättade vad som hade hänt, är det säkert att du inte vill prata om det? frågade Harry medan han strök sin hand på min arm.
- Ja, jag är säker, men jag skulle gärna vilja att du stannar med mig i natt, sa jag
- Självklart bebe, sa Harry och lade sig ner och tog sin arm runt mig så att vi låg i sked.

Vi somnade ganska snabbt. Jag vaknade av min klocka som jag hade ställt på alarm vid 8 tiden så att jag skulle hinna packa, och för att Matilda, Fanny och Emily skulle komma till mig. Dom kommer hit med en taxi från flygplatsen. När jag vände mig om låg Harry och sov fortfarande, på något sätt hade han tagit av sig sina kläder och låg i Calvin Klein kalsonger bara. Det knackade på dörren. Harry vaknade av ljudet och gick upp för att öppna.

- ooh hey sexy! säger Emily som står utanför dörren
- Hej, säger Harry och kramar Emily
- Jag ser att du har tränat, säger Emily
- Man måste hålla sig i form, säger Harry

Jag hör att det är Emily, Fanny och Matilda som kommer. Jag springer upp från sängen och slänger mig på Emily, Matilda och Fanny. Men det var inte bara dem som har anlänt. Det är också en kille som är med. Han sträcker fram sin hand till mig.

- Hej jag är Sam, Matildas pojkvän, säger han och skakar min hand
- Hej Sam jag har hört så mycket om dig, säger jag
- Det var eran 6 månaders dag i går, grattis! säger Matilda och Fanny
- Ah det var det, tiden går så fort, säger jag
- Vad gjorde ni för att fira den, undrar bara eftersom ni kommer ut i nästan bara underkläder? frågade Emily
- Inget speciellt..sa jag och gick in till mitt garderob
- Sa jag någonting fel? frågade Emily
- Nej, hon går igenom en tuff period nu, hennes kompis gick bort igår, sa Harry och gick till mig

Harry kom in i rummet.

- Jag vet att du har det jobbigt nu, men låt mig gå genom det tillsammans med dig, säger Harry och kramar mig

När jag har satt på mig kläder så börja jag packa det sista tills vi ska åka. Vi ringer killarna för att dem ska fixa det sista också. Harry gick hem till sig för att fixa i ordnings sig. Vi skulle åka två stora vans till flygplatsen. Vi skulle mötas på flygplatsen så jag, Fanny, Matilda, Sam och Emily lägger in alla våra väskor och hoppar in i bilen. Det tog ungef är 20 minuter innan vi är framme vid flygplatsen. Vi stod och väntade i ungefär 10 minuter på att killarna skulle komma. Vi går in så länge och checkar in alla väskor. Jag visste inte hur Liam kommer reagera när Matilda har en pojkvän nu, men jag ska försöka undvika att det kommer ut, på något sätt. Jag fixade till platserna på flyget så att allt skulle bli bra. Matilda, Fanny och Sam gick och fixade något att läsa på flyget. Jag och Emily stod kvar och väntade på killarna. Efter ett tag ser vi Niall springa emot oss.

- Gud vad jag har saknat dig, säger Niall och lyfter upp Emily medan dom kramas.
- Samma här, säger Emily tillbaka

Vi sätter oss innanför passkontrollen för att det ska bli mindre kaos. Jag går fram till Harry och drar han bort.

- Harry, du berättar väll inget om Sam till Liam? frågade jag
- Nej, om inte du vill att jag ska göra det? säger Harry
- Nej, han kommer bli förkrossad, han tror ju att dom har något fortfarande, säger jag
- Jag vet, men då säger vi inget, säger Harry

Harry och jag ska precis börja strula och då kommer det en tjej fram till oss.

- Får jag ta en bild med dig Harry? frågar tjejen
- Yeah of course darling, säger Harry och tar kort med tjejen.

Tjejen viskar någonting till Harry. Efter tjejen hade frågat så såg Harry fundersam ut. Han går närmre tjejen och pussar henne på kinden. Jag står bara där så jag går istället i väg till dom andra och sätter mig. Jag vänder mig om lite diskret och då ser jag tjejen pussar Harry på kinden också.
Jag känner att det kommer någon bakom mig och tar händerna runt min midja. Jag vänder mig om.

- Du glömde någonting där borta, säger Harry
- Nej vad då? säger jag och letar i mina fickor
- Det här, säger Harry och drar mig närmare han och vi börjar strula.

Vi möter Matilda, Fanny och Sam vid gaten.

- Tja, säger Harry till Fanny och Matilda.
- Vi kommer ha så himla roligt i Karibien, säger Louis
- Ja, vi kanske ska presentera Sam, säger Fanny
- Det här är Louis, Niall, Zayn, Liam och Harry som du redan vet, säger Matilda
- Hej! säger Sam till Louis och skakar han
- och vem är du? frågar Niall
- Han är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0