The Only for me - Kapitel 45


- Han är min...försöker Matilda säga men jag avbryter henne
- Han är en nära vän till Matilda, Fanny och Emily, säger jag

Jag tar armkrok om Sam och går in i flygplanet. I flygplanet är det 2,4,3 stolsrader vågrätt. Jag sitter bredvid Harry. Matilda sitter mellan Fanny och Sam. Louis sitter bredvid Niall som sitter bredvid Emily och Zayn bredvid Fanny. Det skulle ta ungefär 8 timmar till St Lucia. När vi var uppe med flygplanet i luften så fick vi nästan lunch direkt. Efter några timmar så var klockan runt 18.00 och vi alla började bli lite trötta, så jag fällde bak min stol och lutade mig mot Harrys axel. Efter ungefär en timme vaknade jag av att dem serverade ut middagen. Det var bara 2 timmar kvar tills vi var framme. Efter jag har ätit så går jag upp för att jag behöver gå på toaletten. Jag träffar på Emily på vägen.

- Emily? jag behöver prata med dig om en viktig sak, frågar jag henne
- A vi sst, vad är det? säger Emily

Vi går lite längre bort där ingen kan höra oss.

- Den dagen jag var på sjukhuset efter Alice hade...
- A jag beklagar för det, vad händer då?
- Jo, Nate var med mig och doktorn kom fram till oss för att berätta vad som hade hänt och jag ville inte höra det så jag sprang till hissen för att komma bort från sjukhuset. Nate han precis in i hissen innan den stängdes och då så tröstade han mig, och vi hade stod länge i hissen förrän han kommer närmre mig och vi kysser varandra, säger jag till Emily
- Så du har varit otrogen på Harry? frågade Emily
- Nej, eller jo, det var bara en kyss och jag var så förvirrad så jag sa inget eller stoppa det, och nu vet jag inte vad jag ska göra. Vad tycker du? frågade jag
- Jag vet vad du inte ska göra, träffa Nate något mer
- Det sa jag till han också, sa jag
- Men du måste berätta för Harry om det, för det kommer bara bli värre och värre annars, säger Emily och kramar om mig

Jag ser att Harry går upp från sin plats och kommer emot oss.

- Varför dröjer de så långt, jag har saknat dig, säger Harry och kysser mig
- Jag ska nog gå och sätta mig bredvid Niall nu. Du måste prata med han, säger Emily och går tillbaka till sin plats
- Vem ska du prata med? frågar Harry
- Jag ska prata med d....Niall om en sak sen, säger jag och går in på toaletten

Efter 2 timmar
Vi skulle landa när som helst, jag sätter på min mobil och kollar på Twitter. Då ser jag flera personer som har skrivit till mig.

Såra inte Harry genom att vara otrogen, för då har du med oss att göra.

Jag visste inte vad jag skulle göra, hur vet alla det. Harry får inte gå in på sin mobil, men som tur så har ingen skrivit det till alla, bara till mig personligen på Twitter. När vi får ta av oss bältet och vi har stannat så går jag upp och tar min väska som ligger uppe där alla andras ligger. Det plingade till från min mobil. Jag brydde mig inte om det. Men efter ett tag inser jag att min mobil ligger på sätet bredvid där Harry sitter.

- Vad ska det här betyda? frågade Harry och kollade på mig och ger mig mobilen

På displayen stod det

Kan inte sluta tänka på det som hände i hissen, från Nate


Jag kollade på Harry hur han väntade på att jag skulle säga något.

- Kan vi ta det när vi har kommit ut ur flygplanet?

Harry kollar på mig och ställer sig upp, han tar sina saker och går ut ur planet. Jag går efter honom men dom andra. Efter passkontrollen så går vi vidare för att hämta upp väskorna på rullbandet.

- Ska du berätta nu vad som försiggår?! säger Harry lite högre
- Jag vet inte hur du kommer ta det här, men det betydde inget för mig, jag lovar
- VA? vänta, kysste du honom?
- Harry, det är inte så illa som det låter
- Gillar du honom? frågar Harry
- Nej absolut inte, det är dig jag är älskar och kommer alltid att göra, säger jag
- Men då fattar jag inte varför du kysste honom? frågar Harry
- Det var när vi väntade på Alice besked på sjukhuset, jag fick panik och sprang därifrån efter anced/langs/sv.js" type="text/javascript"> jag fick reda på att hon hade gått bort. Jag ville bort från sjukhuset och då kom Nate efter mig och han tröstade mig, och då gick han närmre och vi kysstes, men efter ett tag så insåg jag att jag hade gjort fel och jag stack och jag kommer aldrig mer se han igen, säger jag och går närmre Harry.

Harry backar några steg. Jag kollar på han.

- Jag kan inte, jag måste få vara ifred. Jag var så orolig var du var igår. Det var våran 6 månaders dag tillsammans och det firar du genom att kyssa en annan kille. Jag vet inte vad jag ska säga, säger Harry
- Men det betydde inget, jag var så förvirrad och rädd efter vad som hade hänt med Alice, snälla lita på mig
- Jag fattar inte varför du gjorde det, jag förstår att du är upprörd och rädd men jag fanns där för dig, säger Harry och går till bandet för att hämta sin väska som kom.

Jag står kvar där och känner att jag kommer börja gråta när som helst. Jag går i väg till toaletterna. Efter en stund ser jag alla vänta på mig, alla hade tagit sitt bagage och Harry hade tagit min väska. Emily kommer och möter på halvvägs.

- Jag finns här om du vill prata, säger Emily
- Jag har berättat och han tog det inte så bra, säger jag
- Låt han bara få lite tid själv så kommer det lösa sig, säger Emily och lägger sin arm över mina axlar

Vi går till bilen som tar oss till hotellet, utanför flygplatsen står de massa paparazzis. Det blev ganska galet. Harry tar tag i mig och börjar kyssa mig.

- Vad gör du Harry?
- Jag bevisar att jag är fullkomligt förälskad i dig, säger Harry
- Det där behövde du inte göra, säger jag
- Jo, någon av oss måste det i alla fall, säger Harry och går vi alla går in i bilen

När vi hade åkt från flygplatsen så var det ganska stelt i bilen. Det var helt tyst. Efter ungefär 25 minuter så var vi framme vid vårt underbara hotell lägenhet. Vi går in och tar var sitt rum, alla kunde inte få var sitt  rum så jag och Harry fick dela. Fanny och Zayn får dela, Niall och Emily får dela. Efter vi har valt rum så har inte Harry pratat med mig sen det som hände utanför flygplatsen. När Matilda skulle packa upp sina kläder så kom Liam in i rummet.

- Det var länge sen vi sågs, säger Liam och kramar om Matilda
- Liam...jag måste berätta något, säger Matilda
- Hej hörni, vad snackar ni om? säger jag till Liam och Matilda
- Jag skulle precis berätta en viktig sak till Liam! säger Matilda
- Ja juste den där saken som händer ikväll, att vi tjejer ska orda ett stort beachparty vid stranden. Säg inget till dom andra Liam, ingen skulle få veta. Kommer du nu Matilda så går vi och fixar tills i kväll? säger jag och tar tag i Matilda

Matilda och jag går ner till lobbyn för att få tillstånd att ha stranden och fixa ett stort party. Det fick vi också. vi tjejer går till stranden och fixar till det lite. När vi är klara så är klockan 18.00, vi går upp till vårt hotell och då kommer Matilda fram till mig.

- Varför ställde du till det? frågade Matilda
- Jag ställde inte till det, men så du vet så tycker Liam fortfarande om dig, och var det så lämpligt att du tog med dig Sam hit? frågade jag
- Jag vill visa upp min pojkvän och Emily och Fannys kompis till våra vänner, vi har faktiskt också ett liv där hemma, eller har du glömt bort oss?
- Nej såklart jag inte har, men det skulle vara så otroligt mycket lättare om du inte hade tagit med dig han, säger jag och går därifrån.

Jag går upp och sätter mig på sängen i Harry och mitt rum. Då kommer Harry in. Vi kollar på varandra. Han går förbi och går till sin väska. Han tar av sig sin tröja. Då går jag bakom Harry och kramar han bakifrån. Han vänder sig om och tar bort mina armar som är runt han.

- Vad är de för fel på dig, ena sekunden grov hånglar du med mig och sen så pratar du inte ens med mig?
- Jag vill att du ska veta att jag älskar dig väldigt mycket, säger Harry
- vad ska jag göra för att du ska lita på mig? frågade jag
- Vara dig själv, kanske hålla dig till din pojkvän! säger Harry och tar mig sin en ny tröja och går ifrån rummet.

Jag kan fattar inte varför Harry nyss gick bara ifrån mig, tänker jag. Det blir kväll och alla byter om till badkläder och lite chillkläder över. Jag tog med mig mina högmidjade short och sen en prickig bikini under samt en korall magtröja. Jag, Emily, Matilda och Fanny gick den till stranden innan dom andra. Zayn fick vara ansvarig för musiken, DJ Malik.
När resten av killarna har kommit ner till stranden, så var det kanske 20 andra tjejer och killar vid stranden som också fick vara med. Jag såg Harry stå vid en annan tjej och pratade. Jag gick och shottade två stycken och sen blandade jag en drick som var hälften vodka. Jag gick till Emily och Niall som stod och dansade vid de andra. Efter en timme så var jag ganska packad. Jag gick fram till Louis som stod vid två andra tjejer och dansade. Jag drog bort han och gick till bryggan.

- Vad ska jag göra? jag orkar inte med det här längre, slöddrar jag fram
- Hur mycket att du druckigt? jag borde följa med dig till huset, du bör inte dricka mer, säger Lou och drar i mig bort från bryggan
- Nej, jag vill inte jag vill vara med dig, jag älskar dig! säger jag och kramar Louis
- Vi går upp nu! säger Louis tydligt

Jag springer bort till slutet av bryggan och tar av mig mina byxor och hoppar i i vattnet. Lou springer fram till kanten och håller ut sin hand. Jag tar tag i handen och drar i han också. Louis tar i mig hårt och bär upp mig och går mot stranden. Harry kommer fram till oss.

- Vad har hänt? frågar Harry
- Vi har badat lite, säger Louis
- Jag kan ta henne till huset, säger Harry och tar mig

När vi hade kommit in i huset så hämtar Harry en handduk till mig. Jag går vinglade upp till vårt sovrum och sätter mig på kanten och torkar mitt hår som ar genomblött.

- Varför hjälper du mig ens?
- För att jag vill inte att det ska hända dig nått, säger Harry och sätter sig på knä framför mig
- Sluta vara så snäll, du är värd någon annan än mig, någon som inte är jag, säger jag
- Jag kommer inte välja någon annan än dig, säger Harry
- Jag kysste Nate och du kommer aldrig förlåta mig!
- Jo det kommer jag, men det tar tid att vinna tillbaka någons tillit, säger Harry och går till garderoben för att hämta byxor till mig
- Men seriöst Harry?! Jag pallar inte med den här leken du kör med! skriker jag åt honom
- Vad menar du?! Tror du att det är lätt att bara förlåta nått som det här?! skriker han tillbaka
- Nej! jag fattar att du är sårad men jag orkar inte med att du ska köra med mig bara för du har en ursäkt för det nu! Du får fan bestämma dig.. Antingen så släpper du det och går vidare eller så är det slut mellan oss för jag vill inte ha det så här!! Skriker jag o går närmre honom
- Vi tar inte det här nu.. du e för full! säger harry lugnt och börjar gå iväg
- Säg inte att det här ska vänta för att jag är för full. Jag är fan inte full överhuvudtaget och dessutom så vet du att det här inte kommer lösa sig av sig själv, säger jag och får tårar i ögonen
- SKÄRP DIG NU CHLOE! säger harry o tar tag min arm
- AJ! Harry släpp, det gör ont!
- Nej! lyssna på mig nu Chloe..
- Harry släpp mig nu!! säger jag och när han inte lyssnar så bitch-slappar jag honom rakt på kinden och börjar springa iväg. Men harry tar tag i min arm och drar mig tillbaka
- Vafan vad det där bra för?! Jag har inte gjort dig nånting och du bitch-slappar mig!? säger han argt och backar upp mig mot väggen
- Harry, nu släpper du mig annars börjar jag skrika.
- Du skriker redan.. säger han och börjar dra med sitt finger långsamt upp längs min arm till min hals och sedan vidare till min käke
- Harry sluta! säger jag och försöker ta mig loss från hans grepp. men han är för stark och han håller mig lätt på plats.
- Chloe kan du bara lyssna på mig? försöker han men jag avbryter honom hela tiden och tillslut så ger han upp och tar tag i min nacke o trycker sina läppar mot mina. Nu så är jag klämd mellan väggen och Harrys kropp. Hans ben mot mina, hela vägen från höfterna till knäna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0